[TYPO3-UG Denmark] Kæmpe problem med RealURL

Thomas Løjmann Jørgensen typo3 at lojmann.dk
Fri Mar 9 22:52:42 CET 2007

Søren Andersen wrote:
> Hej Thomas
>
> Problemet ved den løsning er, at jeg ikke kan være sikker på at det løser
> problemet, hvorfor investeringen i tid er for stor, hvis det pludselig ikke
> virker igen.
Enig, jeg var blot kommet dertil hvor jeg ikke kunne finde på flere ting
at gøre, listen her havde også givet en masse hjælp - men ikke noget der
løste problemet i sidste ende.

> Hvis problemet ligger hos realurl (kører flere domæner via denne
> installation, og har kun problemer på den der bruger realurl), så vil jeg
> alligevel ende med samme konfiguration, for jeg forstår det ikke godt nok
> til at bygge det op fra grunden.
Men hvilke version af Typo3 samt RealURL bruger du?
Har du opgarderet nogle af disse undervejs?

Det er vigtige informationer også, for at debugge...

--
Kind Regards,

Thomas Løjmann Jørgensen
Branteviksgatan 30
214 41 Malmö
Sweden

Cell: +45 60 81 04 04
Home: +45 36 99 04 20 / +46 (0)40-693 11 12

http://lojmann.dk - Personal Homepage
http://nerdlab.se - Development & Hosting
http://freelance4u.dk - CV and references