[TYPO3-UG Denmark] Kæmpe problem med RealURL

Thomas Løjmann Jørgensen typo3 at lojmann.dk
Fri Mar 9 22:37:28 CET 2007

Hej Søren,

Jeg har også haft samme problem som du beskriver, ting stoppede med at
virke, ofte når man oprettede nye sider - men også bare, fra tid til anden.

Jeg prøvede mange ting, men problemet kom igen fra tid til anden - nu
har jeg lavet hele installationen om, mega stort og kedeligt arbejde,
men eneste måde jeg til sidst mente at kunne sikre mig, at det som var
"buggy" i min installation, kom væk på.

Nu ser det ud til at virke igen.

Ikke den nemmeste, sjoveste og hurtigste løsning - men måske den eneste?

--
Kind Regards,

Thomas Løjmann Jørgensen
Branteviksgatan 30
214 41 Malmö
Sweden

Cell: +45 60 81 04 04
Home: +45 36 99 04 20 / +46 (0)40-693 11 12

http://lojmann.dk - Personal Homepage
http://nerdlab.se - Development & Hosting
http://freelance4u.dk - CV and references