[TYPO3-UG Denmark] htmlArea RTE opfører sig mærkeligt.

Dycon - Lars Dyhr lars at dycon.dk
Thu Mar 8 10:13:03 CET 2007

Hej Kasper

Prøv at gå i "info" modulet og klik på rod siden til  det sidetræ du har
problemer med. Få vist din page TS config (for RTE objektet). Se om det
passer overens med det du forventede (nedenfor). Hvis det ikke gør, så
overruler du et eller andet sted. (Page eller User TS config).

Først når du er sikker på hvilke TS-settings der er gældende for den
side du har problemer med kan vi kigge på evt. problemer med din
konfiguration.

Med venlig hilsen
Lars Dyhr