[TYPO3-UG Denmark] Problemer med lib.stdheader

Søren Andersen hacksaw at zpeed.dk
Thu Mar 8 10:10:47 CET 2007

Hej Liste

Jeg har en side, hvor der er en kolonne med indhold og en kolonne med nyttig
information.

Indholdet skriver jeg i Normal kolonnen i BE og den nyttige information i
Højre kolonnen.

For at få en lille kasse med runde hjørner om hvert element i Højre kolonnen
har jeg lavet følgende:

10 < styles.content.getRight

  10.renderObj.stdWrap.wrap (

    &nbsp;

    &nbsp;

  )

  10.renderObj.stdWrap.required = 1

Via CSS har jeg så stylet klassen csc-header så den har toppen at boksen som
baggrund. Det giver mig bare det problem, at når jeg ikke skriver nogen
overskrift, så mangler toppen at boksen.

Det løste jeg ved at skrive

lib.stdheader.stdWrap.fieldRequired >

Og det virker da også fint, men det betyder også at der bliver smidt en
masse tomme tags ind i indholdskolonnen, og det så jeg mig helst fri for.

Hvordan kan jeg få min rightFrame til at benytte en modificeret udgave af
lib.stdheader så jeg kan nøjes med at slå fieldRequired fra i højre kolonne?

Andre løsninger er også velkomne.

F.eks. kunne jeg godt tænke mig, at jeg på en eller anden måde, kunne vælge
et layout for overskriften, så selvom jeg skrev noget så blev den ikke vist.
Så ville jeg få lidt mere overblik over mine indholdselementer i
listemodulet.

Med venlig hilsen

Søren Andersen