[TYPO3-UG Denmark] Visitor counter Plugin fra Typo3 bogen

Ib Havn ib at havns.dk
Wed Mar 7 09:26:01 CET 2007

Hej,
Jeg forsøger at sætte mig ind i hvorledes extensions skal programmeres.
Er der nogen der har prøvet at lave den visitor counter der findes i
Typo3 bogens kapitel 7 under T3V4? I min main function får jeg
tilsyneladende ikke adgang til $conf arrayet med formaterings
oplysningerne $conf['renderObj'] eksisterer ikke.
Jeg har på fornemmelsen at det handler om at bogen er lavet til
tidligere versioner af Typo3. F.eks. mener jeg at der er noget at der
skal stå "tx_" foran extension navnet nogle stder som ikke er med i
bogen. Er der nogen der kan give mig et hint?
PS: Bliver der nogensinde arrangeret Typo3 kurser der omhandler
hvorledes extensions udvikles?
/Ib