[TYPO3-UG Denmark] Centeret undermenu

Peter Klein peter at umloud.dk
Mon Mar 5 15:59:58 CET 2007

Hej Camilla. TYPO3's indbyggede Layers menu'er er noget L*RT!
Du ender op med en masse kode der ikke er brug for. Lav istedet dine
dropdown menuer med SuckerFish metoden, så er det meget lettere at style..

Du kan f.eks. finde et TypoScript setup til netop dette, her:
http://snippets.dzone.com/posts/show/2150

Ellers søg på Google efter "suckerfish"

--
Peter Klein/Umloud Untd