[TYPO3-UG Denmark] Betterloginbox

Søren Andersen hacksaw at zpeed.dk
Thu Mar 1 14:34:50 CET 2007

Nu kan jeg endelig give en ordentlig fejlbeskrivelse:

Jeg har en hjemmeside www.[domain1].dk og en anden www.[domain2].dk de peger
begge mod samme mappe hos min udbyder, og jeg har derfor konfigureret typo3
(via domain records) til at vise [domain2] som selvfølgelig har egen
template og indhold.

Nu kommer det spøjse så:
Når jeg indsætter newloginbox på en vilkårlig side på [domain1] så vil den
godt vise loginboxen.

Men når jeg så placerer newloginbox på en side under [domain2] så opstår
nedenstående problem. For lige at tjekke, så oprettede jeg en domain record
til siden som [domain2] peger på. Således at denne side kunne ses via
[subdomain].[domain1].dk og på den måde virker det som det skal.

Jeg er slet ikke nok inde i maskinen bag typo3 til at kunne sige, hvilket
problem jeg står overfor her. Er der nogen af Jer der har et bud på hvad
problemet er? Det er vel hvad man kan karakterisere som en 'bug' i systemet?
Eller er der noget jeg har glemt at gøre, som man åbenbart skal, når der er
tale om et andet domæne?

Med venlig hilsen
Søren Andersen