[TYPO3-UG Denmark] indexed_search - finder slettet indhold

Marianne Topping marianne at topit.dk
Wed Jun 27 11:31:16 CEST 2007

Hej

Igen er jeg ved at blive skør i hovedet :)

Indexed_Search
indexed_search finder og viser slettede nyheder - hvordan stopper man det?
indexed_search viser ikke kun det fundne én gang, men meget indhold bliver
vist i søgeresultatet op til mange gange - hvordan stopper man det?

tt_news
Hvordan kan jeg sørge for at slettede nyheder faktisk bliver helt slettet og
ikke stadig figurerer i DB med flag ved deleted?

tt_content
Er det muligt at slettede elementer automatisk bliver helt slettede når de
f.eks. har været slettet i 14 dage?

Håber I kan hjælpe lidt :)

Regnfulde hilsner
-Marianne