[TYPO3-UG Denmark] Let billedgalleri og dansk sprog

Søren Andersen hacksaw at zpeed.dk
Tue Jun 26 16:38:29 CEST 2007

Hej Frank

Det er også meget let at få dansk backend, men den artikel der, sikrer dig
også dansk front-end.

For at få dansk backend, skal du hente en sprogpakke. Extension Manager ->
Translation handling (i rullegardinet) -> Find dansk på liste, og tryk "Save
selection" -> Tryk Update from repository

Så har du en sprogpakke nede, nu skal du bare vælge at bruge den for din
bruger.
Tryk Setup (under User) -> Find "Danish" på listen og gem.

Tryk opdater i din browser, og du har dansk backend.

Med venlig hilsen
Søren Andersen