[TYPO3-UG Denmark] skjule et div-tag med TypoScript

Barbara B. Johansen barbara at hum.aau.dk
Thu Jun 21 10:18:58 CEST 2007

Vores setup:
Nogle html-templates, som indeholder næsten udelukkende div-tags.
Nogle FCE'er, som gør det nemmere for brugeren.
Et stylesheet som klarer alt udssende.
Et TS-template.

Det jeg har brug for er at teste, om et FCE er tilstede (udfyldt) og
hvis det ikke er, lade være med at vise et bestemt div-tag fra
html-templaten.

Jeg kan ikke mappe denne div og bruge en lib.... i TS, fordi den
omslutter en anden div og man kan jo ikke "neste" dem.

Derfor vil jeg bruge en "display: none;" i Typoscript, men jeg kan ikke
finde ud af at adressere den bestemte div.

Hvordan gør man?

Derudover har jeg stadig ikke løst problmet med at at checke for et
felt, som kommer fra et FCE.

Hvordan gør man det?

--
på forhånd tak