[TYPO3-UG Denmark] Hente brugernavn via uid vha. typoscript

Søren Andersen hacksaw at zpeed.dk
Mon Jun 18 22:49:20 CEST 2007

Hej Peter

Jeg omskrev noget af dit, til følgende:
10 = TEXT
    10.field = tx_feusermakepage_fe_cruserid
    10.wrap = <p class="advice-author">Skrevet af&nbsp;|</p>
    10.split {
      token = ,
      cObjNum = 1
      1 {
       10 = CONTENT
       10.table = fe_users
        # ID 13 er den folder/side hvor jeg har mine FE users og FE groups.
        # Husk at fndre det til Id pe den folder/side hvor du har dine FE
data.
       10.select.pidInList = 12
       10.select.andWhere.current = 1
       10.select.andWhere.wrap = uid=|
       10.renderObj = TEXT
       10.renderObj.field = username
       10.renderObj.wrap = |
      }

Og det virker fuldstændig efter hensigten.

Er i tvivl om der findes en pænere måde, da jeg jo ikke har kommaseparerede
værdier i feltet, men det her virker! Tak for det!

Med venlig hilsen
Søren Andersen