[TYPO3-UG Denmark] Default Upload?

marianne topping marianne at topit.dk
Mon Jun 18 09:59:17 CEST 2007

Hej

Jeg vil lige høre om der er lidt hjælp at hente til følgende problem:

Selv om mine brugere, ved upload af f.eks. filer, går ind og specificere at
filerne skal uploades til en valgt mappe, f.eks. "fileadmin/dokumenter",
ligger de godt nok der, men når de vises på siden, hentes de fra
/web/uploads/media/ hvor de også bliver uploaded til.

Jeg ville meget gerne at filer bliver smidt hvor man siger de skal ligge og
bliver taget derfra. Der er ikke tale om en enkelt mappe, de skal smides i,
men flere alt efter hvilken brugergruppe, der er tale om. Hvordan sørger jeg
for det?

HJÆLP!

Hilsen Marianne