[TYPO3-UG Denmark] Extendedshop og Quickpay

Allan Jacobsen aja at danskespil.dk
Sat Jun 16 16:26:14 CEST 2007

Ja, jeg har rettet det i min nyeste version, som jeg sender til Mauro i aften, og så håber jeg at han releaser en ny version med dankortbetaling meget snart.

Jeg skal lige have overstået en lottotrækning, så kører jeg hjem og gør noget ved det.

Best regards/MVH
Allan Jacobsen
Infrastruktur, Danske Spil A/S
Korsdalsvej 135, 2605 Brøndby