[TYPO3-UG Denmark] Tt_news bøvl

Dycon - Lars Dyhr lars at dycon.dk
Fri Jun 15 10:14:17 CEST 2007

Hej Allan

Jeg er ikke lige stødt på dette problem før men ud fra et hurtigt kig i
kilden kan jeg se at pageTypoLink renderes som et almindeligt typolink.
Uden at have prøvet det nærmere er her et par bud på den videre debug:

Prøv at sæt et "parameter" på din pageTypoLink (da den jo er nødvendig i
alle typolink's). Denne burde tt_news måske selv sætte på, men det er jo
ikke sikkert at den gør det. Du kan jo sætte den til din singlepid.

Ellers kan jeg også se at samme link bliver sat til
register:newsMoreLink, som du kan tilgå via data ... dette kan du også
prøve.

Lad os høre hvordan dette går.

Med venlig hilsen
Lars Dyhr