[TYPO3-UG Denmark] New login box på alle sider

Søren Andersen hacksaw at zpeed.dk
Wed Jun 13 16:14:39 CEST 2007

Hej Liste

Jeg vil gerne have en login box på alle mine sider, men da den skal ligge
kompakt i toppen, vil jeg ikke have alle de mange statusmeddelelser frem.
Den skal vise en formular når brugeren ikke er logget ind, og en lille
besked om at man er logget ind, når man er det.

Det skal dog være muligt at rekvirere sin kode, hvis man har glemt den, og
det forestiller jeg mig skal foregå på en side for sig selv. Problemet er
dog at så snart jeg trykker på det lille link om at jeg har glemt password,
så ændres også formularen i toppen af siden. Jeg kan ikke bare sætte
formularen ind de steder i min template, som bruges til FORGOT_PASSWORD, for
så mangler alle standard markers.

Kan det virkelig passe at den eneste mulighed er at hardcode min formular
ind i min template?

Med venlig hilsen

Søren Andersen