[TYPO3-UG Denmark] Extension manager fungerer ikke

Søren Andersen hacksaw at zpeed.dk
Thu Jun 7 22:41:56 CEST 2007

Hej Lars

Jeg har netop prøvet at sætte
$TYPO3_CONF_VARS['SYS']['binSetup'] = 'unzip=/usr/bin/unzip'

Har også prøvet med /usr/bin/ i binPath, men det hjælper tilsyneladende
ikke. Jeg kan dog også fortælle at jeg har testet en simpel fil, der blot
henter en hjemmeside vha. file_get_contents php funktionen, og det fungerer
heller ikke. Jeg ved ikke om det kan skabe mistanke mod nogle bestemte dele
af min php configuration.

Med venlig hilsen
Søren Andersen