[TYPO3-UG Denmark] RTE mishandler mit custom tag i første forsøg

Søren Andersen hacksaw at zpeed.dk
Mon Jul 30 00:32:04 CEST 2007

Hej Liste

Jeg har et custom tag, og et tekstfelt i en tabelextension som jeg har RTE
på. Problemet er at tagget først bliver parsed 2. gang man gemmer, og det er
ret irriterende. Første gang får man bare vist tagget, som det så ud da det
blev skrevet ind, anden gang bliver det parsed.

Jeg har prøvet at tilføje det til allowtags, og sætte .protect = 1, men det
lader ikke til at have haft effekt.

Er der nogen der har prøvet noget lignende og har en løsning på problemet?

Med venlig hilsen

Søren Andersen