[TYPO3-UG Denmark] TYPO3 4.1.2 - date and time

Thomas Veber typo3 at techstudio.dk
Thu Jul 26 12:27:51 CEST 2007

Hej Liste

Jeg har netop opdateret til TYPO3 4.1.2 fra 3.8.0. Jeg havde trukket det
ganske længe, for hvorfor pille ved noget som egentlig virker fint. Men
opgraderingen gik over al forventning, og jeg måtte kun lave små ændringer
for at få mine sites til at fungere som de skulle.

Jeg har dog to problemet med 4.1.2 som det ikke er lykkedes mig at løse:

Jag har lavet en extension til bookning hvor kunden selv lægger de tider ind
som kan bookes i BE. Det administreres ganske enkelt under "List" og vises
med starttiden. Problemet er dog, at med 4.1.2 vises tiden som sekunder og
ikke fint formateret som f.eks. "27-7-2007 14:00". Nogen som ved hvordan jeg
kan løse det?

Med venlig hilsen
Thomas Veber