[TYPO3-UG Denmark] Elementær brug af TYPO3

Søren Andersen hacksaw at zpeed.dk
Sun Jul 22 11:12:59 CEST 2007

Hej Andreas

Mailen er da nået frem, så det lader til du har gjort det rigtigt. Ét tip om
mailinglisten vil jeg gerne give dig. Når du fremover ønsker at oprette nye
indlæg, så kan du ikke bare tage en eksisterende, trykke besvær og så lavet
eget emne. Det giver noget rod i listen, og det ville jeg gerne have vist på
forhånd, da jeg startede :)

En af mine venner er også ganske ny, det lykkedes ham at installere en
template fra IT-Bo.com, så jeg ledte lige efter en template du kunne bruge:
http://typo3-template-three.it-bo.com/
Siden er godt nok tysk, men det skulle være til at forstå. Installation og
download er heldigvis også på engelsk:
Her kan du download:
http://typo3-templates.it-bo.com/en/typo3-templates/typo3-templates-kostenlo
se/
Her er en vejledning:
http://typo3-templates.it-bo.com/en/typo3-templates/typo3-dokumentation-anle
itung/

Med den template har du et færdigt design med menu. Dernæst tror jeg dit
indholdsproblem også bliver løst med den template.

Man behøver bestemt ikke kunne programmere for at få gavn af typo3, jeg har
programmeret PHP længe, men tvivler på det giver nogen nævneværdig fordel
når det kommer til TypoScript.

Håber du kan bruge min mail til noget, du må jo skrive igen, hvis det giver
anledning til flere spørgsmål.

Med venlig hilsen
Søren Andersen