[TYPO3-UG Denmark] standart typo3 pakke..

Sune Vestergaard sune at typoconsult.dk
Thu Jul 19 11:50:59 CEST 2007

Hej Rene

Det du beskriver er præcist måden at gøre det på - der er ikke noget
smartere.
(du skal bare død og pine huske at rette navnet på databasen i filen
localconf.php når du kopierer master-sitet :-))

Men hvis sitene er så ens som du beskriver - så bør du have argumenterne i
orden for at bortdømme løsningen med flere sites i den samme database.

MVH
Sune Vestergaard

news:mailman.1097.1184831916.11720.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...