[TYPO3-UG Denmark] standart typo3 pakke..

Rene Larsen rgl at business.aau.dk
Thu Jul 19 10:04:30 CEST 2007

Hej håber der er nogen der kan hjælpe mig lidt på rette spor med mit
problem.

Jeg står og skal oprette en del typo3 sider den næste fremtid og jeg
vil gerne gøre det så let som muligt. Problemet er at alle siderne skal
have deres egen TYPO3 installation, dvs at jeg ikke har muligheden for
at ha flere sider i det samme page tree.
Siderne er som udgangs punkt meget ens, altså med samme template / layout, de samme extentions såsom
tt_news, TV osv.

Hvordan gør jeg det lettest/mest korrekt ?

Min egen idé til en løsning er at lave en "master" installation af TYPO3
med de extentions og templates siderne  har tilfælles og derefter lave
en tar fil af sidens folder og lave en export af databasen.  Så kan jeg
efterfølgende pakke tar filen ud i et nyt navn og importer databasen.

Der  Er der en smartere løsning/bedre, eller er det bare måden at gøre
det på ?

Rene Larsen
SAMF-IT, Faculty of Social Sciences,
Aalborg University, Denmark