[TYPO3-UG Denmark] Hent 2 "random" content elements frasysfolder

Søren Andersen hacksaw at zpeed.dk
Thu Jul 5 18:45:34 CEST 2007

Hej Lars

Jeg havde prøvet noget lignende tidligere, men det viser sig at være en
kombination af flere faktorer der gjorde, at det ikke lykkes.

Din kode virker, og det er helt fantastisk, men kun når jeg definerer
lib.randomContent = COA, og jeg vil jo gerne have lib.randomContent =
COA_INT.

Hvordan kan det være at det ikke virker?

Men du skal i hvert fald have tak så langt!

Med venlig hilsen
Søren Andersen