[TYPO3-UG Denmark] PHP-script?

Søren Andersen hacksaw at zpeed.dk
Tue Jul 3 09:39:34 CEST 2007

Hej Jan

Problemstillingen har sikkert været oppe at vende mange gange. Jeg har
engang løst et problem med at skulle forbinde til en anden database, ved at
lave en tom extension via kickstarter, og indsætte en funktion som selv
oprettede forbindelse til databasen og hentede den nødvendige information
til typoscript.

Du kan jo kigge lidt i manualen efter hvordan man konfigurerer et PHP
content element, hvis du også gerne vil have noget output.

Med venlig hilsen
Søren Andersen