[TYPO3-UG Denmark] Håndtering af pdf-filer i forskellige sektioner samt søgefunktion

Stefan Kreisberg stefan at nospam-linkfactory.dk
Sat Jan 27 15:06:39 CET 2007

Hej Simon,

tt_news er svaret på alt!

:-)

...spøg til side, men seriøst kan tt_news med den rette opsætning løse de
fleste af de scenarier du beskriver.

Derudover har jeg skrevet et "fagdatabase" plugin, skriv til mig hvis du vil
kigge det i sømmene. Det ligner news med et publiceringsflow og avancerede
søgemuligheder.

vh Stefan

--

vh Stefan Kreisberg, a.k.a. Strato