[TYPO3-UG Denmark] RealURL URL'er holder op med at virke!

Thomas Løjmann Jørgensen typo3 at lojmann.dk
Thu Jan 18 21:00:55 CET 2007

Hej,

Jeg har tidligere postet problemer her som jeg har haft med RealURL.
Senest hvor jeg fandt ud af at jb_realurl_regeneration løste mine problemer.

Nu er den gal igen.
Links holder op med at virke sådan helt af sig selv, uden jeg sådan set
gør noget. Dvs. efter jeg "dengang" fik det hele op at køre har jeg kun
lagt nyt content på ind i mellem. Ingen nye sider og ingen rename af sider.
Nu stopper ting med at virke, helt af sig selv og uden noget system.

At "køre" jb_realurl_regeneration løser problemet på nogle sider, men så
kommer det bare på nogle andre igen.
Det er rigtig underlig!

Jeg har i aften opgarderet til seneste version af
jb_realurl_regeneration og realurl, men det har faktisk kun gjort det
hele endnu værre... Nu virker ingen links nemlig, og jeg har slået
RealURL fra igen!

Nogle som har været ude for det samme, det er super underligt!

--
Kind Regards,

Thomas Løjmann Jørgensen
Branteviksgatan 30
214 41 Malmö
Sweden

Cell: +45 60 81 04 04
Home: +45 36 99 04 20 / +46 (0)40-693 11 12

http://lojmann.dk - Personal Homepage
http://nerdlab.se - Development & Hosting
http://freelance4u.dk - CV and references