[TYPO3-UG Denmark] flere templates

Asbjoern Morell atmorell at gmail.com
Sun Jan 14 20:43:08 CET 2007

Hej Gruppe.

Jeg har brug for flere layouts til den samme hjemmeside.  F.eks. så har jeg
et layout med 2 kolonner og et med 3 kolonner. Dette er det eneste som er
forskelligt på de 2 layouts. Jeg har læst en række tutorials igennem:
http://typo3.org/documentation/document-library/tutorials/doc_tut_ftb1/1.0.1/view/1/2/#id2842448
og har også fået det til at fungere. Jeg har kopiret min template html fil
og lavet et ekstra TO objekt (templavoila) Dette virker fint - men syntes
ikke at det virker rigtigt at jeg skal have 2 html som er 99% ens. Kan det
løses på en anden måde? Havde håbet på at jeg kan lave en parent template
med alle menuerne osv. samt 2 content templates. som så bliver sat ind i
parent templaten.

Mvh Asbjørn Morell.