[TYPO3-UG Denmark] ImageMagick og GraphicMagick

Søren Vedel sv at workhouse.dk
Sun Jan 14 13:43:14 CET 2007

Hej Lars,

Jeg ved ikke, om det kan hjælpe dig, men jeg satte på et tidspunkt TYPO3
op på FreeBSD, og i den forbindelse lavede jeg en komplet manual i
opsætning af dette, som du kan finde her:

http://workhouse.dk/index.php?id=34

Det fungerede upåklageligt med ImageMagick, som er den anbefalede i dag
til TYPO3.

Med venlig hilsen/Kind regards
Søren Vedel
Workhouse Media