[TYPO3-UG Denmark] Opdatering af PHPmyadmin

Tine Müller tinem at email.dk
Thu Jan 11 18:31:18 CET 2007

Hej Brian

Grunden til at jeg stillede spørgsmålet herinde er jo fordi jeg efter
rådgivning her fra forummet downloadede og installerede
http://switch.dl.sourceforge.net/sourceforge/typo3wamp/typo3_v4-0_wamp_r1.zip
og jeg har da ikke opgivet at komme til at arbejde med Typo3. :-)

Jeg downloadede "Latest stable version: phpMyAdmin 2.9.1.1 UTF-8" og har nu
en mappe som hedder "phpMyAdmin-2.9.1.1-all-languages-utf-8-only", hvor skal
den installeres? Under Typo3 ligger jo forvejen en mappe som hedder
"phpMyAdmin". Skal det forstå sådan at jeg vil slutte med at have 2
installationer af phpmyadmin?

/Tine

news:mailman.1.1168529656.28789.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...