[TYPO3-UG Denmark] Fejl i tilmeldinger - Kurser - T3UG København

Allan Jacobsen aja at danskespil.dk
Fri Jan 5 09:24:47 CET 2007

Hej Søren

Jeg har tilmeldt mig adskillige gange til både mit eget kursus, og til flere af de andre, men tilmeldingen virker åbenbart kun med Internet Exploder, når jeg prøver at tilmelde mig derhjemme med konqueror eller firefox på linux bliver jeg bare sendt til forsiden, og der er ingen tilmeding på listen 8-(((((

Best regards/MVH
Allan Jacobsen
Infrastruktur, Danske Spil A/S
Korsdalsvej 135, 2605 Brøndby