[TYPO3-UG Denmark] Hvordan bruge Kasper Skårhøjs manual

Niels Erik Karkov nielserikkarkov at gmail.com
Tue Jan 2 16:08:38 CET 2007

Jeg kunne bruge lidt hjælp. Har købt den officielle typo3 bog, men den er
lidt svær. Kasper Skårhøjs danske manual ser nemmere ud, Men den fordrer, at
jeg har installeret et site for FC bigfeet. Jeg kan ikke hitte ud af,
hvordan jeg gør det. Jeg går ud fra, at jeg først skal lave en almindelig
installation, som jeg har gjort, og derefter putte indholdet - FC bigfeet
ind. Men hvor finder jeg det, og hvordan kommer det ind?