[TYPO3-UG Denmark] Åben link i nyt vindue

Gert Kaae Hansen gertkh at FJERNgmail.com
Mon Jan 1 17:15:15 CET 2007

Hej

Først og fremmest godt nytår til jer alle.

Jeg sidder fast :-) jeg har en opgave hvor link fra hoved menuen skal
åbner i et nyt vindue, jeg kan få det til at virke under firefox, men
ikke i IE

Min kode ser sådan ud.

lib.menu = HMENU
   # First level menu-object, textual
lib.menu.1 = TMENU
lib.menu.1 {
  expAll = 1
  NO.ATagTitle.field = title
  NO.ATagParams =
onclick="window.open(this.href,'width=400,height=800,menubar=no,scrollbars=1,resizable=no,location=no,directories=no,toolbar=no');
return false;"
onkeypress="window.open(this.href,'test','width=480','height=400','scrollbars=0');
return false;"
  wrap = <ul id="navmenu"> | </ul>
  NO.wrapItemAndSub = <li> | </li>
  ACT = 1
  ACT.wrapItemAndSub = <li class=sel1> | </li>
  ACT.ATagTitle.field = title
  }

Er der nogen som har et godt forslag til hvordan dette kan komme til at
virke i IE og Firefox ?

/Gert Kaae Hansen