[TYPO3-UG Denmark] Newsletter sign-up ext. til Typo3 (ikke mail udsendelse)

Thomas Løjmann Jørgensen typo3 at lojmann.dk
Wed Feb 28 12:00:12 CET 2007

Hej,

Jeg skal lave en formular hvor man kan til/fra-melde sig et nyhedsbrev
på et site.
Jeg ønsker at sende dette nyhedsbrev ud andet sted fra, så derfor søger
jeg noget hvor folk bare kan til/fra-melde sig, og så kan jeg trække en
liste ud til min nyhedsbrevs applikation i CSV eller lign.

Nogle bud på en extension, eller ville det være nemmest for mig selv at
lave et minimalt PHP script, der gemmer data i DB for mig?

Jeg har set kort på da_newsletter_subscription men det er som jeg
forstår det, noget der spiller sammen med et par andre plugins, hvilket
slet ikke er nødvendigt her.

--
Kind Regards,

Thomas Løjmann Jørgensen
Branteviksgatan 30
214 41 Malmö
Sweden

Cell: +45 60 81 04 04
Home: +45 36 99 04 20 / +46 (0)40-693 11 12

http://lojmann.dk - Personal Homepage
http://nerdlab.se - Development & Hosting
http://freelance4u.dk - CV and references