[TYPO3-UG Denmark] Konvertering fra typo3-skabelon til Templa Voila

Claus Hartvig Claus.Hartvig at rungsted-gym.dk
Tue Feb 27 23:10:21 CET 2007

Hej Troels og Typo3-listen
Jeg er lidt bekymret for dette plug-in (eu_tradvoila), idet denne
extension samtidig fjerner alle eksisterende page-flexforms. Dette kan jeg
ikke gennemskue.
Kan man ikke konvertere hele sitet i "kladde"-arbejdsrummet i stedet
for?... jeg har prøvet, men når jeg tilføjer en skabelon på rod-siden i
"kladde"-arbejdsrummet, indsættes skabelonen også i live-arbejdsrummet, så
websitet i realiteten går ned.

Har du... eller er der andre på listen, der har en smartere måde at
konvertere Typo3 indholdselementer til TV på, eller skal jeg bare springe
ud i at bruge eu_tradvoila? .... råd og erfaringer modtages med kys hånd.

Med venlig hilsen

Claus

TYPO3 Usergroup Denmark <typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de> den 27.