[TYPO3-UG Denmark] Konvertering fra typo3-skabelon til Templa Voila

Claus Hartvig Claus.Hartvig at rungsted-gym.dk
Tue Feb 27 16:03:08 CET 2007

Hej Troels
Tak for dit svar. Hvordan fungerer denne extension?... der står blot, at
den kopiere indholdet af traditionelle sider ind i flexsform. Er det noget
den gør automatisk?...Ved du hvor jeg kan læse mere om den?
På forhånd tak

Claus

TYPO3 Usergroup Denmark <typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de> den 27.

Mange hilsner