[TYPO3-UG Denmark] Indsæt eksisterende content element

Søren Andersen hacksaw at zpeed.dk
Mon Feb 26 10:59:49 CET 2007

Hej liste

Jeg har nogle google ads som jeg gerne vil have ind på min side. Til det
bruger jeg et specielt plugin. Da jeg gerne vil have lidt kontrol over hvor
disse ads skal være på de forskellige sider undlader jeg at indsætte dem i
min template, men jeg vil jo gerne have at det er nemt, hvis jeg pludselig
vil ændre udseendet af mine ads, derfor vil jeg gerne vide om jeg kan
indsætte nogle content elements fra en sysfolder på forskellige sider, så
når jeg opdaterer elementerne i min sysfolder, så opdateres det overalt?

Med venlig hilsen

Søren Andersen