[TYPO3-UG Denmark] User kan ikke vælge Page Template Structure ???

Jes davinci at REMOVE.mail.tdcadsl.dk
Sun Feb 25 15:00:24 CET 2007

Hej

Jeg har aldrig været god til det med at oprette brugere - men jeg har nu
forsøgt at lave en brugergruppe med begrænsede antal felter - men dog
ganske frie rettigheder til at oprette, slette m.m.

MEN problemet er når jeg logger ind som denne bruger og opretter en ny
side - kan jeg ikke vælge noget i felterne "Page Template Structure" og
"Subpages" - de er simpelthen tomme. Og når jeg ikke kan det - kan jeg v

Hvad er det jeg har overset eller gjort helt forkert i denne process?

Giver jeg brugeren admin rettigheder virker det naturligvis igen - men
så kommer alle de mange felter tilbage.

Jeg håber at der er en venlig sjæl der har et godt tip.

På forhånd tak.

Jes Petersen