[TYPO3-UG Denmark] Table elementet og placering af tabel

Thomas Løjmann Jørgensen typo3 at lojmann.dk
Sat Feb 24 18:23:14 CET 2007

Tak Søren,

Fandt ud af at TW FCE er vejen frem.

Jeg har brugt en template fil som ser sådan her ud:

			<a id="link1">
			</a>
			<a id="link2">
			</a>

BODY er mappet til <table....>

Så har jeg flg. felter -> map-to

Image-1 --> <div id="image1">
Link-1 --> <a id="link1>
Image-2 --> <div id="image1">
Link-2 --> <a id="link1>

Det jeg vil, er at de billeder jeg sætter ind, skal have et link til en
anden side.
Hvis muligt, vil jeg også gerne styre ALT-tag'et på de billeder, men det
er sekundært lige nu.

Det går fint at mappe link elementerne, men de 2 til billederne vil bare
ikke mappes.
Jeg kan mappe f.eks. Image-1 men når jeg så mapper Link-1 så forsvinder
mapping på Image-1 og der står bare "div#image1" med en gul advarsels foran.

Nogle bud på hvad jeg gør galt?

--
Kind Regards,

Thomas Løjmann Jørgensen
Branteviksgatan 30
214 41 Malmö
Sweden

Cell: +45 60 81 04 04
Home: +45 36 99 04 20 / +46 (0)40-693 11 12

http://lojmann.dk - Personal Homepage
http://nerdlab.se - Development & Hosting
http://freelance4u.dk - CV and references