[TYPO3-UG Denmark] Fleksibelt Content elements

Claus Hartvig Claus.Hartvig at rungsted-gym.dk
Tue Feb 20 09:11:23 CET 2007

Hej
Jeg er ved at lave feksible content elements. Jeg arbejder med TemplaVoila
og får følgende fejl:

Warning: This container element has localization without inheritance
enabled (=0). This is most likely a misconfiguration since the
localization features of TemplaVoila does not support localized container
fields in the native interface! Please inform the systemadministrator.

Er der nogen der ved, hvor jeg aktiverer nedarvning (inheritance)?

Mange hilsner

Claus Hartvig