[TYPO3-UG Denmark] Meta tags bliver ikke genereret...?

Sune Jensen sunixdk at gmail.com
Tue Feb 13 15:04:12 CET 2007

Hej,

Jeg har vist et begynder spørgsmål....

Jeg har et problem med at meta tags for Keywords og Description ikke bliver
genereret... Der er ikke installeret nogle specielle extentions, jeg har
blot udfyldt Keywords og Description feltet på den enkelte side i "list"
visningen - hvor siden er sat til "advanced"..

Skal jeg sætte noget op i en template for at de kommer med?

Denne side burde have en række keywords:
http://www.auditdata.com/index.php?id=3

Håber der er nogen der kan hjælpe mig - på forhånd tak :-)

mvh
Sune Jensen