[TYPO3-UG Denmark] Fejl ved load af Text Content

Per Thorsteinsson pt at zonith.com
Fri Feb 9 14:27:06 CET 2007

Hej Usergroup

Jeg er kommet ud fra en bemærkelsesværdig fejl når jeg vil editere et almindeligt Text Content element.

TYPO3 vil ikke vise mig text editor vinduet - jeg får flg. stack trace i bunden (som bare bliver ved med at fortsætte i det uendelige):

[HTMLArea::generate]: Toolbar successfully created.
[HTMLArea::generate]: Editor iframe successfully created.
[HTMLArea::initIframe]: Iframe baseURL set to: http://www.zonith.com/typo3/
[HTMLArea::initIframe]: Override CSS set to: http://www.zonith.com/typo3temp/rtehtmlarea_css_dffac98b3175880c8c50347c30aeac2a.css
[HTMLArea::initIframe]: Content CSS set to: http://www.zonith.com/fileadmin/templates/zonith/res/style.css
[HTMLArea::initIframe]: Editor iframe head successfully initialized.
[HTMLArea::initIframe]: Failed attempt at loading stylesheets: [object Error] Retrying...
[...]

Problemet er opstået i Internet Explorer 7 [IE 7], men jeg kører på andre computere med IE 6, IE 7 og Firefox uden problemer. - Så det må være specifikt for den ene computer.

Er der nogen der kan sige mig hvad problemet er og hvordan jeg løser det?

Kan det være et samspil imellem TYPO3 og IE 7, der ikke fungerer ved bestemte konfigurationer?

Med venlig hilsen

Per