[TYPO3-UG Denmark] Sitemap og sides titel

Peter Klein peter at umloud.dk
Tue Dec 11 14:58:42 CET 2007

Hej Kate.

Hvis du er sikker på at ingen af BE brugerne på sitet, kan finde på at
'hacke' sitet, så kan du sætte:

htmlSpecialChars=0

for alle TMENU objecter i dit SiteMap. (Brug evt. TypoScript Object Browser
til at finde og ændre dem)

Når "htmlSpecialChars=0" bliver tags indsat i header/title felterne vist som
tags. (Det gør det så også multigt at indsætte script tags i felterne, som
kan misbruges)

--
Peter Klein/Umloud Untd

news:mailman.1.1197379394.30806.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...