[TYPO3-UG Denmark] login og visning af sider i menuen

Niels Erik Karkov nielserikkarkov at gmail.com
Tue Dec 11 13:44:15 CET 2007

Som det nok fremgaar af mit spoergsmaal er jeg ny i Typo3 - men jeg har da
laest boeger og manualer, getting started, soegt i arkiverne og set videoer
- men jeg bliver ved med at få et problem,
Naar jeg opretter en side, der kun kan ses af f.eks. brugergruppen "team"
kan jeg ikke få siden synlíg i venstremenuen hverken foer eller efter, der
er logget ind. Jeg oprettter login med loginmodulet og saa finder jeg pid en
på sys folderen og skriver den ind i de baggrundsinformationer, der hoerer
til loginmodulet . Er det forkert?

En anden ting - "dummien" kan den kun bruges lokalt på maskinen - for jeg
synes, at uanset, hvad jeg downloader af kombinanationer og indkorporerer
indholdet af dummien i hovedmappen, så bliver den ikke synlig, når jeg
installerer på mit webhotel, Installationen gaar godt nok,men  jeg får ikke
en dummy installeret.
Venlig hilsen
Niels
PS jeg skriver aa osv fordi jeg faar spoergsmaalstegn i maillistten, hver
gang der er skandinaviske karakterer,.