[TYPO3-UG Denmark] tipafriend extension i en anden extension

Peter Klein peter at umloud.dk
Thu Dec 6 15:09:02 CET 2007

Hej Søren.
Lav linket til Tip-a-friend med Typoscript. Så behøver du ikke at få output
fra tx_tipafriend ind i din shop template.
http://www.typo3wizard.com/en/snippets/general-config/tip-a-friend-link-generated-using-typoscript.html#c490

--
Peter Klein / Umloud Untd

"Søren Guldbæk Olsen" <info at web-ss.dk> wrote in message
news:mailman.3534.1196782848.14020.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...
Hejsa,

Jeg sidder og kæmper lidt med at få mit tip-en-ven link (tipafriend) til at
blive vist inde i templaten på en anden extension (extendedshop) uden held..

Min setup for tipafriend:

temp.tipafriend = USER
temp.tipafriend {
  userFunc = tx_tipafriend->main_tipafriend
  userFunc = plugin.tx_extendedshop_pi1->main_tipafriend
  code = TIPLINK
  templateFile = {$plugin.tipafriend.file.templateFile}
  typolink.parameter = 34
}

Jeg har en subpart som jo fint viser linket når jeg sætter det i min
template:

subparts.tipafriend < temp.tipafriend

Men når jeg sætter linket inde i templaten for extendedshop - så vises det
ikke længere - Kan jeg få extendedshop til at vise linket i dens template?

På forhånd tak

Med Venlig hilsen / Best Regards
Søren Guldbæk Olsen