[TYPO3-UG Denmark] Automatisk implementering af SG_Glossary

Jeppe Donslund jd at webmasters.dk
Tue Dec 4 09:33:43 CET 2007

Hej Mads.

Det lyder som en interresant extension.

Den kunne måske endda erstatte sg_glossary. Jeg synes bare ikke helt jeg kan få den til at virke.

Jeg har oprettet et par termer. Lavet en side med listen på og den vises fint. Jeg har rettet setup.txt og XML'en i TemplaVoila.

Men alligevel virker det ikke. Den laver ikke automatisk links.

Med venlig hilsen

Jeppe Donslund
Programmør

Tlf. dir. 7633 8824