[TYPO3-UG Denmark] Lave forskellige visninger i extension

Stefan Kreisberg stefan.spamfree at ham.linkfactory.dk
Wed Aug 29 15:41:29 CEST 2007

Jeg ville gerne hjælpe, men kan ikke se/forstå hvad det er der spørges om -
oprindeligt noget med FlexForms og forskellige visningstyper. Nu noget om
TCA - rendering af forms i BE? Hvad vil du med TSFE? Er det i BE eller FE
du vil rendere dine lister?

Prøv at specificere problemet, jeg er overbevist om at det så vil være
nemmere at få svar.

vh Stefan

Jeppe Donslund wrote:

> [...]
> "delete" => "deleted",
> "enablecolumns" => Array (
> "disabled" => "hidden",
> ),
> "dynamicConfigFile" => t3lib_extMgm::extPath($_EXTKEY)."tca.php",
> "iconfile" =>
> t3lib_extMgm::extRelPath($_EXTKEY)."icon_tx_vmvtproducts_kategori.gif", ),
> "feInterface" => Array (
> "fe_admin_fieldList" => "hidden, kategori",
> )
> );
>

> t3lib_div::loadTCA('tt_content');
> $TCA['tt_content']['types']['list']['subtypes_excludelist'
[$_EXTKEY.'_pi1']='layout,select_key';

t3lib_extMgm::addPlugin(array('LLL:EXT:vm_vt_products/locallang_db.xml:tt_content.list_type_pi1',
> [...]
> "config" => Array ( "type" => "select",
> "items" => Array (
> Array("",0),
> ),
> "foreign_table" => "tx_vmvtproducts_kategori",
> "foreign_table_where" => "ORDER BY tx_vmvtproducts_kategori.uid",
> "size" => 1,
> "minitems" => 0,
> "maxitems" => 1,
> )
> ),
> );
>

> t3lib_div::loadTCA("tt_content");
> t3lib_extMgm::addTCAcolumns("tt_content",$tempColumns,1);

t3lib_extMgm::addToAllTCAtypes("tt_content","tx_vmvtproducts_produktkategori;;;;1-1-1");