[TYPO3-UG Denmark] Browserspecifikt stylesheet?

Søren Vedel sv at workhouse.dk
Wed Aug 29 02:09:33 CEST 2007

Hej Trine,

Du skal nok sætte de to linjer her således:

page.headerData.20 = HTML
page.headerData.20.value = <!--[if IE 6]>

;-)

Men ellers kunne du fx gøre:

page.headerData.10 = HTML
page.headerData.10.value (
<!--[if lt IE 7.]>
<link rel="stylesheet" blabla.... />
<![endif]-->
)

og så er der jo løsningen med conditions på browseren, men det hele
afhænger af, hvad du præcis vil opnå.

Med venlig hilsen/Kind regards
Søren Vedel
Workhouse Media