[TYPO3-UG Denmark] Generic User Import Tool og FE users

Gunner gunner at internetsnedkeren.dk
Tue Aug 28 11:22:26 CEST 2007

Jeg forsøger at bruge Generic User Import Tool (rs_userimp) til at
importere 700 front end users.

Efter jeg har sat den op og har importeret den kommaserarerede fil ind
i extensionen skal jeg vælgen hvilken folder (pid) det skal gemmes i.
(Please select the storage folder for the imported users:)
Men der kommer ingen foldere frem som jeg kan vælge.

Jeg har sat

plugin.feadmin.fe_users.pid = 2

Men det synes ikke at hjælpe.

Hvis jeg installerer tt_address, hjælper det og jeg får foldere frem
jeg kan vælge, men det var jo fe_users jeg ville importere.

Hvad har jeg overset ?

mvh Gunner