[TYPO3-UG Denmark] tt_news configuration error - Single view

Troels Kjær Rasmussen troels at linkfactory.dk
Tue Aug 21 11:24:16 CEST 2007

Trine Buhl skrev:
> Hejsa!
>

> - Code er sat til LIST på tt_news elementet: Nyhederne listes fint, men når
> den klikkes for at få vist den enkelte nyhed, så kommer tt_news
> fejlmeldingen, og underst vises nyheden korrekt.
>
> Jeg kan ikke gennemskue hvor problemet ligger. Nogen ideér?

Har du singlevisning af nyheder på en seperat side eller indsætter du
news via ts og lader den enkelte side afgøre om den skal vise en LIST
eller en SINGLE visning?

Mit bud er at der er 2 instances af news igang på samme side og at den
første fejler, men den anden initirer godt nok via indkommende postvars.

send et link.

mvh
Troels Kjær Rasmussen
Linkfactory