[TYPO3-UG Denmark] Templavoila: inkludering af header info fra template

Lars Axberg lars at axberg.dk
Fri Aug 17 12:17:37 CEST 2007

Hej

Jeg er ganske ny i Typo3 og er i gang med at lære templavoila at kende, jeg
bruger tutorialen Futuristic template building fra typo3.org, men er stødt
på et problem på side 24.

Jeg har fået inkluderet dynamisk menu og indhold, næste skridt var så at få
siden til at bruge stylesheetet, jeg følger guiden og redigerer TO til at
inkludere style,link og body fra html headeren, så  gemmer jeg og clearer
cachen. Problemet er så når jeg vil se siden er den nu fuldstændig blank.
Hvad er der gået galt jeg har læst og genlæst tutorialen og jeg har gjort
nøjagtig som de sagde

Nogen der kan hjælpe?

-          Lars