[TYPO3-UG Denmark] Links til pdf filer i undermenu

Niels Lund nl at simplexdesign.dk
Thu Aug 16 13:04:10 CEST 2007

Jeg har nogle links i en undermenu som jeg ønsker skal linke direkte til
  diverse pdf filer. Umiddelbart kan jeg kun se at det er muligt ved at
vælge typen Extern URL og skrive adressen til pdf filen som ligger på
samme domæne som resten af siden. Det er også ok.

Mit spørgsmål går så på om det er muligt at åbne pdf filen der hvor jeg
normalt har mit indhold på siden. Hjemmesiden er ikke bygget op med
i-frames, men der er et div tag med id og navn der hvor indholdet skal være.

/Niels